Известие

Collapse
No announcement yet.

Запопитване за чип

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
    Бе тя твойта не е като наще родилки
    Предлагам да се разровиш из нета да провериш колко многооо V6 турбо мотори са родили Само ще ти кажа че в един от големите магазини в софия имат налични 11 комплекта бутала за V6 турбо! Няма магазин в който да има дори 10 комплекта ТС Просто ТС-ите са доста повече и затва си мислите че са родилки

    Та V6 turboto когато правя чипове измервам сместта и колата се качва на дино когато качих първия V6 турбо на алфа бях озадачен колко бедна и опасна е сместта оригинално с нашия бензин - тогава светнах защо има толкова разтопени бутала След тази кола правих доста такива и ситуацията с фабричната порция гориво си беше все същата - беднааа. Скоро правих на един съфорумник V6-aka и там същата работа като се има предвид че колата беше перфектна по всички параграфи и въпреки това опасна
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Предлагам да се разровиш из нета да провериш колко многооо V6 турбо мотори са родили Само ще ти кажа че в един от големите магазини в софия имат налични 11 комплекта бутала за V6 турбо! Няма магазин в който да има дори 10 комплекта ТС Просто ТС-ите са доста повече и затва си мислите че са родилки

      Та V6 turboto когато правя чипове измервам сместта и колата се качва на дино когато качих първия V6 турбо на алфа бях озадачен колко бедна и опасна е сместта оригинално с нашия бензин - тогава светнах защо има толкова разтопени бутала След тази кола правих доста такива и ситуацията с фабричната порция гориво си беше все същата - беднааа. Скоро правих на един съфорумник V6-aka и там същата работа като се има предвид че колата беше перфектна по всички параграфи и въпреки това опасна

      Колега - аз се нуждая от чип , но преди това имам да си оправя генерацията, защото има удар в двете тръби ( колектори ) в които влизат 2-те 3-ки колектори и отиват към турбината след като си взема нови ( а засега не съм намерил такива ) тогава ще слагам чип .

      Та въпросите са ми три :

      1. При вас може ли да се направят тези тръби - да се изрежат и да се направят нови или да се намерят някакви втора ръка или пък нови - защо не ? ( просто никъде няма )

      2. Може ли по някъкъв начин да се никелират тези тръби ( колекторите ) отвътре и воубще цялата генерация ?

      3. За чип-а , вие ли го пишете или не ? и каква ще е разликата , колко % ще се вдигне мощността на колата ?
      sigpic
      GTV 2.0 V6 Turbo Facelift
      Lulin Group Ltd.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alfredo Покажи съобщение
        Колега - аз се нуждая от чип , но преди това имам да си оправя генерацията, защото има удар в двете тръби ( колектори ) в които влизат 2-те 3-ки колектори и отиват към турбината след като си взема нови ( а засега не съм намерил такива ) тогава ще слагам чип .

        Та въпросите са ми три :

        1. При вас може ли да се направят тези тръби - да се изрежат и да се направят нови или да се намерят някакви втора ръка или пък нови - защо не ? ( просто никъде няма )

        2. Може ли по някъкъв начин да се никелират тези тръби ( колекторите ) отвътре и воубще цялата генерация ?

        3. За чип-а , вие ли го пишете или не ? и каква ще е разликата , колко % ще се вдигне мощността на колата ?
        И за генерацията и за чипа-това са хората,обади има се

        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31010
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Alfredo Покажи съобщение
          Колега - аз се нуждая от чип , но преди това имам да си оправя генерацията, защото има удар в двете тръби ( колектори ) в които влизат 2-те 3-ки колектори и отиват към турбината след като си взема нови ( а засега не съм намерил такива ) тогава ще слагам чип .

          Та въпросите са ми три :

          1. При вас може ли да се направят тези тръби - да се изрежат и да се направят нови или да се намерят някакви втора ръка или пък нови - защо не ? ( просто никъде няма )

          2. Може ли по някъкъв начин да се никелират тези тръби ( колекторите ) отвътре и воубще цялата генерация ?

          3. За чип-а , вие ли го пишете или не ? и каква ще е разликата , колко % ще се вдигне мощността на колата ?
          1.- Мисля че мога да намеря тръби втора ръка за теб Ще проверя утре. За правенето може да се ремонтира но е добре да ми се обадиш да се разберем с колегата кога може да те вкара.

          2.- Абсурдно е да се никелират - никела няма да издържи на температурата и ще последва свинщина! Единственния вариянт е да е направят от инокс изцяло нови но мисля че цената няма да те устрои а и ефекта при твоята кола от това ще е минимален

          3. Чипа го правя аз крайният резултат за твоята кола е 246 коня и 350 нютона, като ако искаш повече ще се разберем на място
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Намесвам се в разговора ви, но глобално погледнато принципа на чипа, не е ли обиране на презапасяването на конструктора. Всеки конструктор в техниката се презапасява - плюс нормалния процент отгоре се съобразяват евентуални проблеми в производството с качество на материали, изработка /машинна или ръчна/ и др. Чипа също е конструиран от инженери, но техниката се поставя да работи близко до предела на теоритическите възможности. Не е ли рисковано използването на чипа, ако е имало някакъв проблем при производството. А то се подразбира, че колата, трябва да бъде винаги в отлично техническо състояние и да се спазват предписанията за експоатация без волни съчетания.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              1.- Мисля че мога да намеря тръби втора ръка за теб Ще проверя утре. За правенето може да се ремонтира но е добре да ми се обадиш да се разберем с колегата кога може да те вкара.

              2.- Абсурдно е да се никелират - никела няма да издържи на температурата и ще последва свинщина! Единственния вариянт е да е направят от инокс изцяло нови но мисля че цената няма да те устрои а и ефекта при твоята кола от това ще е минимален

              3. Чипа го правя аз крайният резултат за твоята кола е 246 коня и 350 нютона, като ако искаш повече ще се разберем на място

              Ще звънна тези дни
              sigpic
              GTV 2.0 V6 Turbo Facelift
              Lulin Group Ltd.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Намесвам се в разговора ви, но глобално погледнато принципа на чипа, не е ли обиране на презапасяването на конструктора. Всеки конструктор в техниката се презапасява - плюс нормалния процент отгоре се съобразяват евентуални проблеми в производството с качество на материали, изработка /машинна или ръчна/ и др. Чипа също е конструиран от инженери, но техниката се поставя да работи близко до предела на теоритическите възможности. Не е ли рисковано използването на чипа, ако е имало някакъв проблем при производството. А то се подразбира, че колата, трябва да бъде винаги в отлично техническо състояние и да се спазват предписанията за експоатация без волни съчетания.
                Ами тва съм го писал поне 10 пъти потърси моля те че ми се спи
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment

                Working...
                X